Betaal informatie

Informatie over jouw betaling

Bij Giftology hanteren wij meerdere betaalmethodes en ondersteunen wij diverse banken.

1. Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt binnen de webwinkel op drie manieren betalen: via iDEAL, via creditcard, of bij maatwerk met een factuur. Alle betalingen worden verwerkt door onze partner Mollie Payment. 

2. Wat is iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank, Knab of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

3. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

Dit is afhankelijk van jouw bank. Houdt bij vooruitbetaling rekening met een extra verwerkingstijd van 5 werkdagen.

4. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt.

5. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Als je binnen 5 werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling of jouw product nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat jouw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij jouw betaling hebben verwerkt.

6. Voor meer informatie kun je jouw bank raadplegen

ING Bank

Fortis Bank

SNS Bank

ABN AMRO Bank

Postbank

Rabobank

KNAB

7. Informatie over creditcards

Mastercard

Visa card

Over ons
Contact
Verzendinformatie
Account

Maak een account aan of log in op uw account om te kunnen profiteren van kortingen en beloningen.

Wishlist
0